Skip to main content

Messy Cindy

Mess Up EveryThing......
这就是我,最常做的事

THe one I Paling Care... i Missed...
我越在乎的事, 永远都做不到最好

The One i think I can Do it..... I Failed....
我以为很简单的事, 我还是做不到

very disappointed and sad..... it take off my breath...
失望与难过向我侵袭, 我快不能呼吸

... I am not that tough as i thought. ,
只有尝到眼泪的味道,我才知道,我一点都不坚强

seems like, without you, i can't do nothing.
没有你在,我什么都做不好

Can't imagine wat will happens in following weeks.
不敢也无法想象以后的日子

I wish that you are here. :(
我好希望, 你一直在我身旁。

-----------------------------------
09:43p.m. 谢谢你,分担了我一半泪水的重量。

Comments

yan mui said…
CINDY !!~
are you okay?
must be busy studying huh?
din really see u online edi...
i'm doin FINEEEEEEE....
hope you are FINE over there too..
miss u BB...
Anonymous said…
kesian le my seen yee jie...
study alone at overseas sometime feel quite mess n alone rite?
no worries, u will be back soon.
time passes very very fast...
now May 2008 is around the corner dy..
Seen YEe said…
赶功课嘛 , 如果乱乱做, 可能真的可以赶得及交的。。
可是我就很stubborn ah .... 过不了自己心里那关。。都脑上了锁, 转不到。。。。
赶不出来。。。
其实如果扣10% 那还好吧。。结果。。迟交一天要扣'20%'..
我想, 那成绩应该比我乱做交上去还槽糕吧。。。。。 :(

结论: 我很笨。。

最近精神很紧绷。那天打电话回家。。 家人问了一句, ‘功课做完了吗'..压抑了很的情绪,就崩溃了。。

结果惊动了全家。。
我妈是见怪不怪, 她可能觉得我不哭才奇怪吧。
我爸是觉得很无奈, 他不明白为什么人可以做功课做到哭。。。
我妹, 她大概都不敢修business 了吧。。。她姐太逊了。。
Johnny said…
woh... dont cry everything will be fine
Anonymous said…
sis wish you all the best.......
Seen YEe said…
Bro and sis, thanks for your concern... sorry for spreading my 'bad' mood around the blog~~~