Skip to main content

SaBar~~

I wondering should I spreading my bad mood around the blog and affect others people’s mood… am I too selfish? I Just tak boleh tahan you know… so this blog u boleh tak mau read.. cos i just cakap tahi nia... langsuang tak ada 营养~

Some incident happens in group meeting today. I memang always ‘Beh SOng’ I know. But sometimes really tak boleh tahan.~~ I am telling you one important things using my broken malay… but you guys already graduated then no use ~ I learn something in this semester ‘project kumpulan’….. which is… ‘jangan satu group dengan KaWxn engkau’~ and ‘mata buka besar-besar ’ bila cari Group member … because later on kamu akan 哭诉无门~~~~ and then what happen is, kamu nak tulis dalam blog also masih perlu used malay.. GOSH!!! SAya memang dulan.~

My mood already very very Beh Song for beberapa hari…. sampai hari ini saya terus ‘翻脸’~ they memang melampau!! Walau, mereka tak mau buat de things semua tak mau peduli, WTF, mengapa saya perlu kutip itu ‘ 苏州tahi’~ SAya 忍臭kutip tahi then let u 邀功啊? KAmu memang Think Too much! WTF~ assignment perlu guna theory, mereka buku pun tak ada …. That means wait saya satu orang yang ada buku lar.. Diu! Cari information send to mereka masih perlu tunggu saya sendiri analysis and buat powerpoint… apa type of group work it is? Semua rubbish tak mau buat buang kepada saya~ wtf, saya ialah tong sampah ah???! DIus.~~! Ok, dun ask me jadi LADy abit~~~ biar lar saya ‘FATT SIT’.. if not I takut saya akan kena 内伤you know…

Tiga puluh slides punya powerpoint, saya already buat dua puluh slides, DIU!~~ biar lar saya sendiri present lar 笨!(although my work also ada sedikit qin cai, pissed off liao ma.. boh pian) mana ada so S.H de perkara, saya cari information, buat powerpoint then let kamu present.. wtf~ 令伯上世欠你啊· but, yang lagi beh song is… I can’t do anything! Esok already nak present….MA de…

What I can do is……….Take a Deep Breath~~~~~~~~~ SABAr~~~~~~~~~~~
.
.
.
.
.
.
.
WTF!

Comments